Nenašli jste co jste hledali?
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm uzavřeným v pevném vnějším pouzdru pro modely: větroň 1300g, napájení Lixx 2-3s, hřídel 5 mm, regulátor 30A.
Zboží je skladem u dodavatele a bude odesláno do 2-5 pracovních dnů.
Motory řady AXI Cyclone mají zcela novou koncepci – vycházejí sice z motorů AXI V2 Long, ale jejich rotační plášť je uzavřen do vnějšího pouzdra, takže odpadají problémy spojené s instalací do omezených prostor v přídích trupů motorových větroňů. Zcela je vyloučeno riziko kontaktu otáčejícího se pláště s kabely nebo jinými částmi modelu. Stejně jako u motorů AXI V2 Long je použita speciální vnitřní konstrukce s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu, která udržuje vinutí motoru chladnější. Přední čelo je kónicky prodloužené pro snadnou montáž do trupů větroňů o malém průměru přídě.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 2808/xx Cyclone s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 5 mm uloženou ve třech kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu. Rotory motorů řady AXI 2808/xx Cyclone jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady Cyclone se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 2808/xx Cyclone jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
Systém označování motorů: AXI xxYY/zz |
xx - průměr statoru v mm |
YY - délka statoru v mm |
zz - počet závitů |
AXI 2808/24 Cyclone je střídavý motor učený pro pohon menších modelů s letovou hmotností do 1300 g s napájením z dvoučlánkového nebo tříčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro lehké termické motorové větroně s rozpětím 1600-2000 mm.
Montáž motoru: AXI 2808/24 Cyclone je konstruován pro přední montáž. Pro upevnění použijte nejméně dva (protilehlé), nebo čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 4-5 mm. Motorová přepážka by měla být z 3-4 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 2808/24 Cyclone, návod.
Napájení LiXX článků | 2 - 3 |
Otáčky na Volt [ot./min/V] | 1190 |
Počet závitů | 24 |
Vnitřní odpor [mOhm] | 115 |
Proud naprázdno [A] | 1 |
max. účinnost [%] | 84 |
Proud při max. účinnosti (η>75%) [A] | 6 - 15 |
Max. špičkový proud (60 s) [A] | 25 |
Max. výkon [W] | 240 |
Průměr [mm] | 40 |
Délka [mm] | 57 |
Průměr hřídele [mm] | 5 |
Hmotnost [g] | 130 |
Počet pólů | 14 |
Časování [°] | 15 - 25 |
Regulátor [A] | 30 - 35 |
Větroň do hmotnosti [g] | 1300 |
Doporučená vrtule | 3S: 9x5" |